zondag 30 oktober 2011

Smitten

Via Fenna van Stitch 'n Bitch Assen, Breicafe 'een steekje losser', kwam ik op het spoor van deze leuke handschoen. Ik wist meteen dat ik m ook moest breien voor zoonlief en zijn vriendin. Die zijn zo verliefd, fantastisch gewoon.

Het patroon is gratis te downloaden van www.cocoknits.com (ze hebben trouwens hele leuke patronen op die site). Ik moest het patroon een beetje aanpassen want ik gebruikte andere wol en een andere maat naalden, maar hij is gelukt (al heb ik voor de volgende handschoen het patroon nog iets meer aangepast).
En afgelopen weekend werd hij meteen uitgeprobeerd op de schaatsbaan.

Warm Hands Warm Hearts


1 opmerking:

  1. Leuk hoor, dat het hart geslaagd is.
    Zo verbinden wij verliefden nog meer met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen