woensdag 11 april 2012

Glas in Lood


Sinds een paar weken ben ik weer bezig met glas-in-lood. Ooit ben ik daar mee begonnen en heb in de Tiffany werkwijze een lampekap gemaakt onder begeleiding van een professioneel in Fremantle, West Australië.
Sinds kort ga ik voor een cursus Glas-in-Lood naar de Glaswerkplaats (www.glaswerkplaats.nl) hier in Assen waar ik het échte Glas in Lood leer (a la kerkramen).
En nu ben ik dus een raam aan het maken van 1x1,3m.... :-)
dit was het idee...
Fairy pinguins bij zonsondergang
het ontwerp

neem bijna de hele werktafel in beslag...

en na 8 lessen (van 3 uur) is de eerste van de vijf pinguins geheel in t lood... het begint ergens op te lijken!

1 opmerking:

  1. Woh, wat creatief.
    Wat zal je er een plezier aan beleven, even met je gedachten in Australië. Hij wordt prachig.

    BeantwoordenVerwijderen